Poznaj nasz zespół

Nasi pracownicy

Agata Dziubińska – Gawlik

Koordynatorka

Absolwentka socjologii na KUL, studiów podyplomowych: psychologia biznesu dla menadżerów, ewaluacja projektów finansowanych ze środków UE. Koordynatorka kilkudziesięciu projektów współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej, w tym międzynarodowych. Posiada wieloletnie doświadczenie we wspieraniu społeczno – zawodowym młodzieży oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

Sylwia Warda

Specjalista ds. administracyjno-finansowych oraz kadr i płac. Związana w Fundacją od 2017 roku. Absolwentka ekonomii oraz gospodarki przestrzennej. Instruktorka Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej, posiadająca długoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Miłośniczka podróżowania, gór i wędrówek.

Paulina Haratym-Niścior

Dyrektor Działu Międzynarodowego Europejskiego Domu Spotkań – Fundacji Nowy Staw, organizator Forum Ekonomicznego Młodych Liderów, koordynator projektów międzynarodowych oraz kierownik EUROPE DIRECT Lublin. Absolwentka filologii angieslkiej i niderlandzkiej w dziedzinie językoznawstwa, nauczyciel języków. Pasjonatka kultury, tradycji i języków obcych, podróżniczka, plastyczka.

Aneta Szczykutowicz

Absolwentka psychologii (KUL), 4 letnich studiów doktoranckich z zakresu psychologii (KUL). Autorka wielu publikacji naukowych i popularnonaukowych, prelegentka, moderatorka konferencji i seminariów o charakterze krajowym i międzynarodowym. Koordynatorka wiele proj. ogólnopolskich i międzynarodowych w ramach: Programu Erasmus+, Polsko–Niemieckiej Współpracy Młodzieży, MSZ, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, a także EFS. Trener kompetencji społecznych i managerskich.

Kinga Namielska

Absolwentka lingwistyki stosowanej: język angielski i język ukraiński, specjalizacja biznesowo-translatorska, na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Swoją przygodę z Europejskim Domem Spotkań - Fundacją Nowy Staw rozpoczęłam w lipcu 2021 roku realizując praktyki; pomagałam w organizacji Forum Ekonomicznego Młodych Liderów. Prywatnie pasjonatka siatkówki, puzzli i wszelkiego rodzaju gier planszowych.

Justyna Samolej

Do zespołu Fundacji dołączyła w czerwcu 2018 roku. Początkowo zajmowała się pracą biurową oraz koordynowaniem projektów. Aktualnie miejscem jej pracy jest Ośrodek w Nasutowie. Na wsi, pod lasem, z naturą, z klientami, z gośćmi. Praca tutaj sprawia jej ogromną przyjemność. Służy pomocą, gdy chcesz przygotować szkolenie, zamówić catering, zorganizować integrację, świętować imprezę rodzinną lub przyjechać i delektować się aromatyczną kawą.

Łukasz Wojdat

Pracuje w Domu Nasutów od sierpnia 2020 roku. Zajmuje się szeroko rozumianą obsługą klienta biznesowego oraz indywidualnego. Pomoże zorganizować imprezę firmową, rodzinną, integracyjną lub jakąkolwiek inną – wedle życzeń klienta. Interesuje się sportem, w szczególności piłką nożną i bieganiem, polityką, historią oraz geografią.

Nasi Trenerzy

Mirosław Urban

Psycholog, trener biznesu, coach, pasjonat żonglowania. Specjalista od niekonwencjonalnych metod szkoleniowych. Autor i współautor książek: "Niekonwencjonalne metody szkoleniowe" (GWP 2010), Pasja żonglowania (Libropolis2012). Metafory i analogie w szkoleniach" (GWP2014). Twórca autorskiego programu Juggling Inspiration, wykorzystującego sztukę żonglowania w rozwoju osobistym. Specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych metod uczenia się i rozwijania kompetencji osobistych pracowników organizacji edukacyjnych, instytucji publicznych i biznesowych. Prowadzi szkolenia dotyczące: rozwijania kreatywności i unikania rutyny w myśleniu i działaniu, komunikacji, prezentacji publicznych, radzenia ze stresem, budowania zespołu.

Bartłomiej Martys

Absolwent europeistyki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II oraz stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej, a także studiów podyplomowych w obszarze Public Relations, rozwoju regionalnego oraz prawnych instrumentów ochrony środowiska. Specjalista ds. funduszy europejskich, autor wielu projektów unijnych, realizowanych zarówno ze środków krajowych, jak i zagranicznych, realizator wymian młodzieżowych. Obecnie zajmuje się obsługą inwestorów zagranicznych oraz organizacją misji gospodarczych.

Anna Szabat

Trener VCC, absolwentka pracy socjalnej, szkoleniowiec z zakresu samooceny, autoprezentacji, budowania wizerunku. Doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi oraz trudną młodzieżą. W latach 2014-2018 pełniąca funkcję drużynowej Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej, a w latach 2017-2019 wychowawcy kolonijnego.